پاورپوینت موجودات اعماق دریا

پاورپوینت موجودات اعماق دریا به صورت پاورپوینت شامل 15 اسلاید قابل ویرایش می باشد.

گوشه ای از مطلب:

گونه های جدیدی از موجودات اعماق اقیانوس کشف شد که تصور ما را نسبت به حیات اعماق اقیانوس اطلس تغییر داد. اغلب آنها خیلی عجیب و غریب هستند، نمیتوان تشخیص داد که در چه جهتی حرکت میکنند یا این که دهانشان کجا است. تصاویری که می بینید، منتخب وایرد از عکسهای محققین دانشگاه ابردین در طول بیش از 300 ساعت غواصی با استفاده از ابزارهای کنترل از راه دور است. این موجودات در عمق 700 متر تا 3.6 کیلومتری اقیانوس و در طول رشته کوههای میانه اطلس زندگی میکنند.

سه گونه از این مجموعه که مانند کرمهای موجدار و رنگی به نظر میرسند، نه چشم، نه هیچ اندام حسی و نه مغز دارند، اما سر و دم دارند و احتمال میرود که گونه میانه موجودات بی مهره و مهرهداران باشند. محققین تجربه خود از این غواصیها را به تجربه آلیس در سرزمین عجایب تشبیه میکنند! از ژن جلبک‌های بزرگ در دهانه‌ ورودی رودخانه برای پرورش گیاهان خشکی زی مقاوم در برابر نمک استفاده کرد. از اسفنج در تهیه دارویی برای درمان تومور‌های گواتر استفاده شده با عروس دریایی ماده‌ای برای بی‌اثرکردن سم بوتولیسم موجود در کنسروها دارد.

از اجزای به دست آمده از خرگوش دریایی (اپلیژیا) به عنوان داروی بر طرف کننده‌ مو و از عصاره به دست آمده از غشای پوششی شکم پایان در عطر‌ها و بخورها استفاده می‌شده است بسیاری از باکتری‌های دریایی، از نظر زیستی بسیار منحصر به فرد عمل می‌کنند. مثل باکتری‌هایی که در خود فلز یا مواد معدنی جمع می‌کنند، تغذیه خود به خودی دارند یا با ترفند‌هایی نور از خود ساطع می‌کنند یا فرمول‌های غیر عادی از مواد می‌سازند.

این فایل شامل:

مقدمه

دانستنی های اعماق دریا

باکتری های اعماق دریا

جمع آوری زباله اقیانوسی

عروس دریایی

کرم بلوطی

خیار دریایی

ستاره سبدی

نورانی ترین موجودات کف اقیانوس

کرم توموپتریس

شانه ماهی دیوپی

ماهی مرکب ابرالیوپسیز

ماهی مرکب خون آشام

منابع

قیمت خرید:

4500 تومان

جهت دانلود پاورپوینت موجودات اعماق دریا برروی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.perozheha.com/downloads/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B9%D9%85%D8%A7%D9%82-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7

perozheha