پاورپوینت مدیریت در مناطق ساحلی

مدیریت در مناطق ساحلی به صورت فایل pptx بوده و شامل  اسلاید مصور و قابل ویرایش می باشد.

گوشه ای از مطلب :

منطقه بنتیک :این منطقه به علت وجود یک نرم تن صدف دار به این اسم نام گذاری شده است و تا عمق 200 متری را در بر می گیرد و آب روی فلات قاره را پوشش می دهد.

مناطق ساحلی از پربارترین و پویاترین منابع اکولوژیکی و بستر فعالیت های عظیم اقتصادی و اجتماعی در جهان به شمار می روند. منابع ارزشمند اکولوژیکی، تنوع زیستی و ذخایر سرشار نفت و گاز و فعالیت های عظیم اقتصادی این مناطق را به یکی از حساس ترین و ارزشمندترین مناطق در جهان تبدیل نموده است. در طی دهه های اخیر بهره برداری نادرست از این منابع ارزشمند، اغلب مناطق ساحلی جهان را با وضعیتی بحرانی و خطرناک مواجه ساخته، به گونه ای که فشارهای وارده بر آن ها بسیار بیشتر از ظرفیت تحمل زیست محیطی آن هاست .

خلیج فارس یکی از گرمترین مناطق آسیا و دارای مساحتی معادل 850/233 کیلومتر مربع به طول 940 کیلومتر و عرض متوسط 288 کیلومتر به عمق متوسط 38 متر و حداکثر 288 متر می باشد. که از اروند رود تا دریای عمان امتداد پیدا می کند.در ایران پرورش ماهی در آبهای خلیج فارس در مراحل اولیه خود بسر می‌برد.

آلودگی های بیولوژیکی شامل افزاینده های آلی می باشد که عموماً در موجودات زنده و مواد مغذی یافت می شوند و موجب افزایش رشد و تراکم موجودات زنده دیگر می گردد.فاضلاب‌های کشاورزی نیز از دیگر منابع آلودگی سواحل به شمار می‌آید . مدیریت ساحلی تا حدودی به شناخت درست از چگونگی فعالیت عوامل فرسایشی مثل امواج و جریان‌های دریایی در سواحل بستگی دارد.

این فایل شامل :

مقدمه

مناطق پر تولید آبهای جهانی

صخره های مرجانی Coral Reefs

مقایسه تنوع زیستی (Biodiversity  ) آبهای شمالی و جنوبی ایران

مدیریت ذخائر شیلاتی

ضرورت ساماندهی و مدیریت بهینه سواحل

عوامل ایجاد الودگی در دریا

نقش مدیریت در برنامه ریزی نواحی ساحلی

در برنامه ریزی نواحی ساحلی به موارد زیر بایستی توجه شود

منافع ملی

برنامه های آبزی پروری دولت ایران عبارتند از

ضروریات

و منابع است.

قیمت خرید:
3700 تومان
جهت دانلود پاورپوینت مدیریت در مناطق ساحلی برروی لینک زیر کلیک کنید:
perozheha