پاورپوینت گونه های مختلف انگور

پاورپوینت گونه های مختلف انگور شامل 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد

گوشه ای از مطلب:

انگور یکی از مهم ترین میوه هایی است که از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده ی بشر قرار گرفته است. عده ای از آگاهان معتقدند که انگور حتی پیش از پیدایش غلات وجود داشته است .انگور به طور وحشی و به مقدار فراوان در جنگلها وجود داشته و انسان های نخستین از برگ و میوه ی آن بهره می بردند.بر طبق روایات موجود حضرت نوح نخستین کسی بود که به پرورش انگور پرداخت .در نگاره های موزاییک های مصری که 3500 سال قبل از میلاد تعلق داشته و به دوران سلطه ی فنیقی ها و آشوری ها بر مصر مربوط می شوند می توان چگونگی کاشت و پرورش انگور را بطور کامل مشاهده کرد

مو گیاهی است از تیره ی آمپلی داسه که آن را سارمانتاسه و یا ویتاسه نیز می نامند.این تیره شامل 10 جنس مختلف است که عده ای از آنان جزء گیاهان زینتی بوده و جنس های دیگر،به استثنای جنس ویتیس که از لحاظ تغذیه مورد توجه است فاقد اهمیت هستند. جنس ویتیس به نوبه ی خود دارای دو جنس می باشد که از لحاظ تعداد کروموزوم متفاوت بوده و از یکدیگر تشخیص داده می شوند.

گونه ویتیس سینرآ (انگور زمستان) در نواحی جنوب شرقی آمریکا و تگزاس است، جزو انگورهای دیررس زمستانه به شمار می آید.برگ های آن بزرگ بوده ودر قسمت زیرین دارای کرک های بسیار فراوانی است.حبه های آن ریز و سیاه رنگ بوده و محصول آن زیاد است.

این فایل شامل:

مقدمه: تاریخچه انگور

گیاه شناسی انگور

زیرجنس موسکادین

زیر جنس ائو ویتیس

گونه های وحشی آمریکایی

 مهم ترین گونه های وحشی آمریکایی عبارتند از

ویتیس استیوالیس (انگور تابستان یا انگور کبوتر)

ویتیس لابروسکا (انگور روباه)

ویتیس ریپاریا

ویتیس روپستریس

ویتیس سینرآ (انگور زمستان)

ویتیس برلاندری (انگور پاییز)

گونه های وحشی آسیایی

ویتیس آمورنسیس

ویتیس تونبرگی

گونه های وحشی اروپایی

قیمت خرید:
5300 تومان
جهت دانلود پاورپوینت گونه های مختلف انگور برروی لینک زیر کلیک کنید:
perozheha