perozheha

پروژه ها - مرجع تخصصی دانلود پروژه های مهندسی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

راهنمای نقشه طرح مزرعه 23 تنی قزل آلا


نقشه مزرعه ماهی قزل آلا

نقشه مزرعه ماهی قزل آلا به صورت فایل dwg و bak بوده و در قالب یک فایل زیپ نمای بالا و عرضی و طولی نقشه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

این نقشه برای مزارع 23 تنی قزل آلا و ماهیان سردابی تهیه شده است و برای تناژ کمتر و بیشتر می توانید تعداد استخرها و تاسیسات را افزایش/کاهش دهید.

این نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی شده است. شما عزیزان می توانید از این لینک نرم افزار اتوکد را دانلود کنید.

عکس های نمای بالا ، عرض و طول را در ادامه می بینید...

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha

دانلود پاورپوینت اثر یادگیری بر رفتار ماهی


دانلود پاورپوینت اثر یادگیری بر رفتار ماهی

دانلود پاورپوینت اثر یادگیری بر رفتار ماهی شامل 37 اسلاید مصور و قابل ویرایش است.

گوشه ای از مطلب:

یادگیری بر اساس سه پروسه مشاهده،پردازش،پاسخ بر رفتار ماهی از جمله تغذیه ،مهاجرت ،انتخاب جفت ،فرار از شکارچی وغیره تأثیرگذار است. یاد گیری اجتماعی در بین ماهی ها، پرندگان و پستانداران و غیره مشترک است.

درک اجتماعی به هر برخوردی در افراد اشاره می کند که رفتار جدید یا اطلاعات جدید در مورد محیط را از طریق مشاهده، یا کنش متقابل با جانوران دیگر یا محصولات شان به دست می آورند.  این مسئله با این فرضیه سازگار است که درک اجتماعی در جانوران به طور معمولی همرنگ با جماعت است. تعداد کمی از افراد قادر هستند حرکات تمام گروه ها را هدایت کنند. بسیاری از محققین بر این عقیده هستند که قابلیت یادگیری اجتماعی بیشتر از تاکسونومی ، به اکولوژی محیط زندگی بستگی دارد.

ماهی که دارای عمر طولانی تری است برای مهاجرت از تجربه قبلی خود استفاده می کند و برعکس ماهی که دارای عمر کوتاه تری است بر شرایط وراثتی که به طور ژنتیکی به ارث برده است استفاده می کند.

سه دسته از(Gasterosteus aculeatus،Gasterasteidae) یاد می گیرند تا به طور مفید از تکه های غذا تغذیه کنند اما آنها وقتی که تهدید یا ترسانده می شوند آن را ترک می کنند.

ماهی ها به طرز خاصی  و  به خوبی برای انتقال سریع اطلاعات از طریق بینایی و سیستم خط جانبی مجهز شده اند. چنین اطلاعاتی ممکن است از میان یک دسته با سرعتی بسیار سریع تر از سرعت نزدیک شدن شکارچی یا انتشار یک ماده ی هشدار دهنده عبور کند زیرا آنچه که پدیدار می شود یک پاسخ هماهنگ و هم زمان از اعضای گروه می باشد.

ادامه مطلب...
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha