پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) در اکوسیستم های آبی

پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) در اکوسیستم های آبی

پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) در اکوسیستم های آبی به صورت فایل pptx بوده و شامل 22 اسلاید مصور زیبا و مصور و قابل ویرایش است.


گوشه ای از مطلب :


* فرآیندی است که طی آن میزان مواد مغذی به ویژه فسفر و نیتروژن در توده های آبی از سطوح  با مواد مغذی کم (Oligotroph) به سطوح مواد مغذی بالا (Eutroph) افزایش می یابد.  * محل تشکیل پوشش اکسی هیدروکسید آهن و منگنز است که در جذب سطحی  و تراوش فسفر و بسیاری دیگر از فلزات نقش مهمی دارد.(واکنش های اکسیداسیون و احیا)  * تجمع آمونیاک و نیتریت در ستون آب و آزاد شدن بیشتر فسفات از رسوبات دریاچه ، تولید دتریتوس جلبکی بالا و تجزیه هتروتروفیک ، غلظتهای بالای اکسیژن (فوق اشباعیت)

*  مسدود نمودن مسیر نفوذ نور؛تولید مقادیر زیادی دتریتوس آلی؛ایجاد آنوکسی و تولید گازهایی نظیر CH4 و H2S  * افزایش باروری اولیه اغلب مرتبط با غنی شدن سیستم از مواد مغذی است که می تواند یک نتیجه مثبت یوتروفیکاسیون باشد.   *  چون از نظر وضعیت DO و pH و NH3 حالت بهینه را نسبت به شرایط تروفی دیگر دارد.

یوتروفیکاسیون فرآیندی است که در آن سطح تروفی یک سیستم آبی از الیگوتروفیک به یوتروفیک تغییر می یابد.  * التهاب های پوستی، جوش های پوستی، استفراغ، زخمهای دهانی و بروز تب و لرز

این فایل شامل :

تعریف یوتریفیکیشن

شاخص های بیولوژیکی

علت های یوتریفیکیشن

علل طبیعی

علل انسانی

آثار و پیامدهای یوتروفیکیشن

شکوفایی جلبکی

اثرات شکوفایی جلبکی

رشد گیاهان آبزی (ماکروفیت ها)

راهکار

تغییر در ترکیب و فراوانی گونه ای

 افزایش اختلالات مرتبط با آب

افزایش محصول ماهی

جمع بندی

تصویر

و منابع است.


*** قسمت گوشه ای از مطلب ، صرفا قسمت هایی از فایل دانلود پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) دراکوسیستم های آبی است که به صورت تصادفی انتخاب شده است و  قطعا فایل اصلی تفاسیر و توضیحاتی جامع تر دارد. بخش هایی که با * شروع می شوند با قسمت های قبل و بعد خود تفاوت دارند و ممکن است از یک موضوع و اسلاید نباشند.

قیمت خرید:

3800 تومان

جهت دانلود پاورپوینت یوتروفیکاسیون (eutrophication) دراکوسیستم های آبی برروی لینک زیر کلیک کنید:

https://goo.gl/O7OHFl

perozheha