پاورپوینت اویستر

پاورپوینت اویستر به صورت فایل pptx بوده و شامل 21 اسلاید قابل ویرایش و مصور است.

گوشه ای از مطلب :

نام oyster برای چندین گروه مختلف از نرمتنان دوکفه ای استفاده می شود که اکثرا در محیط های دریایی و یا آب های لب شور زیست می کنند. اویستر شامل بدنی نرم محصورشده در دوکفه سخت است . تقریبا دوسوم مسافت کفه ها، ماهیچه های نزدیک کننده adductor muscle هستند که کفه ها را به همدیگر متصل می کنند. این ماهیچه سفیدتر و کمی سفت تر از سایر قسمت هاست.

دو کفه صدف در اندازه و شکل کمی متفاوت هستند، کفه سمت چپ کمی محدب و کفه راست کاملا عمیق و فنجان شکل است .با کفه سمت چپ خود بر روی بستر قرار می گیرد، ومحکم به آن وصل می شوند.

اویسترها فیلترفیدر هستند ، آنها از گونه های مختلفی از فیتوپلانکتون (جلبک های ریز) ، باکتری ، لارو بی مهرگان ، دتریتوس و ویروس موجود در ستون آب استفاده می کنند اما جلبک های ریز طلایی قهوه ای و دیاتومها را به دلیل اندازه آنها، قابلیت هضم و ارزش تغذیه ای ترجیح می دهند.

عبور ذرات از طریق سیستم گوارش بسیار سریع است. حمل و نقل ذرات غذا بوسیله palps ها ممکن است کمتر از پنج ثانیه باشد. مواد غذایی ممکن است در 40 ثانیه به معده برسند و در کمتر از 16 دقیقه به مدفوع تبدیل می شوند. همچنین تنفس در اویستر مانند ماهیان است. از آبشش ها و جبه خود استفاده می کنند . جبه دارای رگ خونی فراوان و ظریفی است که اکسیژن آب را گرفته و سپس دی اکسید کربن تولیدی را خارج می کند.

فایل پاورپوینت اویستر ( oyster  ) شامل :

مقدمه

تاکسونومی

انواع رایج اویستر

زیستگاه

آناتومی

شرح پوسته

تغذیه

سیستم گوارش

سیستم گردش خون

سیستم تنفس

چرخه زندگی

واقعیت ریف

دلایل کاهش اویستر

اکسیژن

دما

PH

و شوری است.

قیمت خرید:
3700 تومان
جهت دانلود پاورپوینت اویستر برروی لینک زیر کلیک کنید:
perozheha