perozheha

پروژه ها - مرجع تخصصی دانلود پروژه های مهندسی

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

پاورپوینت تاسیسات تکثیر و پرورش تاس ماهیان


تاسیسات تکثیر و پرورش تاس ماهیان

این فایل به صورت پاورپوینت و شامل ۲۰ اسلاید مصور و با انیمیشن های زیبا است.

 

گوشه ای از مطلب :

اکثر گونه های تجاری این ماهیان رود کوچ هستند، یعنی بیشتر مدت زندگی خود را در دریامی گذرانند،فقط برای تخم ریزی وارد رودخانه ها می شوند.بستن سدهای زیاد بر روی رودخانه های بزرگ مانند ولگا، اورال، کوراو سفیدرود مانع رسیدن ماهیان خاویاری به محل های تخم ریزی در این گونه رودخانه ها می شود، به همین علت تعداد کثیری از این ماهیان در نقاطی متمرکز می شوندکه فاقد شرایط مطلوب برای تخم ریزی می باشند.

درایران کارشناسان تکثیروپرورش ما حتی المقدور ماهیان خاویاری مولد (گونه های دراکول، تاس ماهی ایرانی ، تاس ماهی روسی ، شیپ و فیل ماهی) را از دهانه ی رودخانه های مهم و مساعد مانند سفیدرود، تجن و رود گرگان  و غیره بدست می آورند

ادامه مطلب...
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha

دانلود پاورپوینت انواع فرآوری ماهی کیلکا


 انواع فرآوری ماهی کیلکا

این فایل به صورت پاورپوینت و شامل ۲۶ اسلاید مصور می باشد.

گوشه ای از مطلب :

ماهی کیلکا یکی از مهم‌ترین انواع ماهی‌های اختصاصی دریای مازندران می‌باشد. دارای جثه‌ی بسیار کوچک (به طول متوسط ۷ تا ۱۰سانتی‌متر و وزن ۷ تا ۱۰ گرم) سرشار از پروتئین، ویتامین ،کلسیم وفسفرمی‌باشد.

چربی: نوسان چربی در گونه و فصول مختلف سال به مراتب بیشتر از سایر مواد تشکیلدهنده‌ی ماهی‌های دیگر می‌باشد و درصد آن در ماهی کیلکا ۸/۲ است. هضم چربی ماهی کیلکا سریع و از نظر اسیدهای چرب غیراشباع غنی می‌باشد.

ادامه مطلب...
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha

دانلود پاورپوینت ساخت جزایر مصنوعی و تخریب خلیج فارس


ساخت جزایر مصنوعی و تخریب خلیج فارس

 

این فایل به صورت پاورپوینت و شامل ۱۵ اسلاید مصور و با انیمیشن بسیار زیبا می باشد.

 

گوشه ای از مطلب :

دبی سه جزیره مصنوعی را در خلیج فارس در دست ساخت دارد. ساخت مجمع الجزایری مشتمل بر ۳۰۰ جزیره کوچک به شکل نقشه جهان! مجمع الجزایر جهان از ۳۰۰ جزیره دست ساز به شکل نقشه جهان ساخته شده و آنقدر بزرگ است که تنها از فضا قابل رویت است. اندازه هر جزیره از ۲۳۰۰۰ متر مربع تا ۸۴۰۰۰ متر مربع متفاوت است و ارتفاع آن بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر از سطح دریاست. مساحت آن ۹ کیلومتر طول در ۶ کیلومتر عرض میباشد و توسط یک موج شکن بیضوی شکل احاطه شده است. مسافت بین جزایر توسط قایق یا هلیکوپتر طی میشود. برآورد قیمت ساخت هر جزیره از ۱۵ میلیون دلار تا ۴۵ میلیون دلار متفاوت است

ادامه مطلب...
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha

پاورپوینت جایگزینی منابع پروتئین گیاهی به جای پودرماهی در تغذیه قزل الای رنگین کمان


جایگزینی منابع پروتئین گیاهی به جای پودرماهی در تغذیه قزل الای رنگین کمان

این فایل به صورت پاورپوینت و شامل ۱۲ اسلاید با جداول جیره می باشد.

این پاورپوینت ترجمه مقاله ای لاتین است که برای ارائه درس های اصول تغذیه و جیره نویسی آبزیان آماده شده است و بعد از خرید فایل پاورپوینت و مقاله PDF آن را دریافت خواهید نمود.

گوشه ای از مطلب :

ازآن جا که منابع پروتئینی بسیار گران می باشند لذا در بیشتر کشورها خصوصا کشور های در حال توسعه به جای منابع پروتینی از منابع گیاهی (کنجاله سویا،کنجاله آفتابگردان،کنجاله پنبه دانه…) استفاده می کنند، اگرچه منابع پروتئین گیاهی ازلحاظ بعضی اسید های آمینه،انرژی و املاحی نظیر فسفر درمقایسه با مکمل های پروتئینی حیوانی فقیر می باشند.

سه منبع پروتئین گیاهی شامل کنجاله های سویا،آفتابگردان و پنبه دانه در چهار سطح جایگزینی۱۰،۲۰،۳۰ و ۴۰ درصد به جای پودر ماهی در قالب طرح کاملا تصادفی به روش فاکتوریل۳*۴ به علاوه یک شاهد،در سه تکرار مورد استفاده قرار گرفت.کلیه جیره ها هم انرژی و هم پروتئین بودند.

ادامه مطلب...
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha

دانلود پاورپوینت تولید فیلم های خوراکی


تولید فیلم های خوراکی

این فایل به صورت پاورپوینت و شامل ۲۹ اسلاید میش باشد.

گوشه ای از مطلب :

فیلم های خوراکی (edible films ) پوششی یکنواخت و یک پارچه با ضخامتی کمتر از  ۰/۰۱ اینچ می باشند که سدی در مقابل انتقال رطوبت- اکسیژن و مواد حل شده در غذا ایجاد می کنند . این فیلم ها در ارتباط با مواد غذایی کاربر دارند که زیست کافت یا تجزیه پذیر هستند.

فیلم ها در اثر گستردن محلول های فیلم ساز روی یک سطح و خشک کردن تشکیل میشوند.پوشش های خوراکی در اثر غوطه ور کردن مواد غذایی در محلول فیلم ساز و یا اسپری کردن محلول برآن پدید می آید.

ادامه مطلب...
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
perozheha