دانلود پاورپوینت اسب دریایی

دانلود پاورپوینت اسب دریایی شامل 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد.

گوشه ای از مطلب:

در طی 200 سال اخیر اسامی بیش از 120 گونه را به عنوان اسب دریایی معرفی کرده اند ولی مشخص شده است که بسیاری از آنها مترادف با گونه های همسان بوده اند. سر اسب های دریایی نسبت به بدن آنها زاویه قائمه تشکیل می دهد. اسب های دریایی با پیچیدن دمشان به دور ساقه علف های دریایی، مرجانها، چوب ها و یا هر شیئ طبیعی یا مصنوعی دیگر، خود را در آب نگه می دارند. این ویژگی ها، بعلاوه یک کیسه در انواع جوان، و چشمهایی که مستقل از هم حرکت می کنند مختص به طبیعت منحصر به فرد این ماهیان است.

اسب های دریایی بر خلاف اغلب ماهیان، به جای پولک یک لایه نازک پوست دارند که بر روی تعدادی از صفحه های استخوانی کشیده شده است. این صفحه های استخوانی به شکل حلقه هایی در اطراف بدن قابل مشاهده است. که این حلقه ها، و برجستگی روی صورت و همچنین برجستگی تاجی شکل روی سر، در شناسایی گونه ها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی گونه ها، علاوه بر این ، دارای برجستگی های استخوانی و یا رشته های پوستی هستند که منشعب از حلقه های استخوانی می باشند.

اسب های دریایی استادان استتار هستند. آنها از طریق تغییر رنگ و تولید رشته های پوستی ، با محیط اطراف آمیخته میشوند. همچنین ممکن است تغییر رنگهای کوتاه مدت در هنگام نمایش حرکات عاشقانه و یا به هنگام سلام های روزانه میان اسبهای دریایی نر و ماده صورت گیرد.

این فایل شامل:

رده بندی

مقدمه

انواع اسب دریایی

ریخت شناسی و فیزیولوژی

اندازه

وزن

پراکندگی

طول عمر

خوردن و خورده شدن

تولید مثل

عوامل مؤثر بر تولید مثل

همسر داری اسب دریایی

تحکیم مقیدات زناشویی

تلقیح

کیسه رحم

تغییرات در جفت

پایان دوران بارداری

لارو ها

خطر انقراض

خواص دارویی اسب دریایی

منابع

قیمت خرید:

5700 تومان

جهت دانلود پاورپوینت اسب دریایی برروی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.perozheha.com/downloads/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C

perozheha